pondělí 1. září 2014

Jazykové kurzy na jazykové škole „Domluvte se“

Jazykové kurzy na jazykové škole „Domluvte se“


O jazykové škole „Domluvte se“ jsem se dozvěděl od známého, který mi ji doporučil. Můj první dojem byl takový, že jsem byl velmi mile překvapen rozmanitou nabídkou kurzů koncipovaných k uspokojení i těch nejnáročnějších zákazníků.

S průběhem výuky, osobním přístupem lektorů a také s možností flexibilního plánování výuky jsem byl jako pracující člověk nadmíru spokojen. Pokud tedy hledáte kurz v odpovídající kvalitě za odpovídající cenu, kurz, který Vás připraví na to, co skutečně potřebujete a ne jen výuku spočívající v neustálém opakování slovíček a vyplňování jednotlivých cvičení z učebnice, pak určitě navštivte jazykovou školuDomluvte se.   

Bezplatná ukázková hodina kurzu


 Kvalitní jazyková škola společně se správným kurzem byla pro mne základním kritériem při výběru. Nechtěl jsem se tedy okamžitě přihlásit do nějaké jazykové školy, aniž bych měl tato kritéria předem osobně prověřená. Proto mi přišla nabídka první bezplatné ukázkové hodiny velmi vhod. Tato hodina mě přesvědčila a já se rozhodl pro tuto jazykovou školu.

Individuální přístup při výběru toho správného kurzu


Mým cílem bylo získat přípravu ke složení mezinárodní jazykové zkoušky. Přesto všechno jsem si však zpočátku nebyl jistý, který kurz by pro mě byl nejvhodnější. Musím přiznat, že vlastní jazyková úroveň a především jazykové slabiny člověka se hodnotí velmi těžko a při špatné volbě můžou způsobit nemalé potíže. V té chvíli jsem velmi ocenil přístup této jazykové školy a jejích lektorů, kteří mi poradili při výběru správného kurzu.

Kurzy na míru


Také mě zaujala nabídka jazykových kurzů zaměřených na jednotlivé obory, což považuji za velmi perspektivní a přínosné, zvlášť pro lidi pracující v těchto oborech, kteří danou problematiku potřebují ovládat také v cizím jazyce. S tím jsem se zatím u jiných jazykových škol nesetkal.  Nezbývá, než říci - Kurzy na míru.



1 komentář:

  1. Mám trochu pocit, že někteří středoškoláci by měli navštěvovat spíše kurzy praktického života než další kurz jazyka. To, co nám občas z gymnázií chodí do zaměstnání, to je fakt radost. Nedávno jsem s jedním vedl fakt zajímavou diskuzi na téma topení. On říkal, že prostě elektrika je top a že proč by dělal dřevo nebo skládal uhlí. Tak já vám nevím. On procitne, až mu v paneláku zastropují teplotu na 18 °C. Přitom každý ví, že nejlevnější na topení jsou akumulační kamna.

    OdpovědětVymazat